Medewerker Aankoop

in Ninove

;

Bouwcentrale De Doncker is in haar 100-jarig bestaan gegroeid naar een gevestigde waarde met vier vestigingen (Affligem, Borchtlombeek, Herzele en Ninove).

Of je nu een professionele of een particuliere klant bent, wij willen met ons bijzonder uitgebreid gamma aan bouwmaterialen en gereedschappen steeds een kwaliteitsvolle service leveren.

Als bouwmaterialenhandel dragen wij met onze 100 gedreven werknemers de vastberaden ambitie uit om als huis van vertrouwen 'alles voor de bouw' aan te bieden. Niet alleen onze deskundige adviseurs en competitieve prijzen zullen je verrassen, maar ook onze magazijniers en chauffeurs doen er alles aan om jouw levering veilig en op tijd op gewenste plaats te leveren.

https://www.dedoncker.be

Medewerker Aankoop

Doel van de functie: Ondersteuning bieden bij de inkoopactiviteiten, inclusief het controleren van inkoopfacturen, beheren van prijslijsten, en administratieve ondersteuning van de business unit managers en pricing verantwoordelijke.

Kerntaken:

- Controleren en registreren van inkoopfacturen.
- Beheren en updaten van prijslijsten in het ERP-systeem (Odoo).
- Onderhouden van leveranciersgegevens en inkoopdossiers.
- Ondersteunen van pricing verantwoordelijke bij prijsbeheer en analyses.
- Communiceren met leveranciers over afwijkingen of prijsupdates.
- Opstellen van rapportages en analyses van inkoopdata.
- Zorgen voor een correcte administratieve afhandeling van het inkoopproces.

Vaardigheden en competenties:

- Sterke administratieve vaardigheden en oog voor detail.
- Ervaring met ERP-systemen (bij voorkeur Odoo) en MS Excel.
- Goede communicatieve vaardigheden en proactieve houding.
- Organisatorisch sterk en in staat om zelfstandig te werken.
- Basiskennis van financiële en inkoopprocessen is een pluspunt.

Opleiding en ervaring:

- Minimaal een administratieve opleiding (middelbaar of hoger).
- Ervaring in een soortgelijke functie is een plus, maar geen vereiste.

- Een voltijdse functie in een dynamische werkomgeving in de bouwmaterialensector.
- Mogelijkheden voor opleiding en ontwikkeling.
- Een competitief salarispakket met extralegale voordelen waaronder maaltijdcheques en een hospitalisatieverzekering.
- 20 wettelijke vakantiedagen en 12 ADV-dagen.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?